mixtapes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
marka yazıyor zaten de sakin olursan eve gidince konuya ekleyeceğim fotografları
kendinizi haklı çıkarmaya çalışmak yerine konu açmadan önce saksıyı biraz çalıştırsaydınız ne siz bu eleştirilere maruz kalırdınız ne de biz vakit kaybı yaşardık.