Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en azından marka model yazar insan açar bakarız. böyle satış mı olur.

bende araba satıyorum 55bin TL alacak varsa pm atsın.
marka yazıyor zaten de sakin olursan eve gidince konuya ekleyeceğim fotografları