konu nerdeyse ikiaylık. resimleri indirdim. yukleyen arkadasın gönlüne sağlık.
şimdi bana bu resimleri kırpabileceğim,üzerine yazılar yazabileceğim. bi program lazım.
şööle türkçe ve basit bi programbilen arkadaş yardımcıolursa sevinirim..
iyi forumlar.
Ben hep photoshop ile yapıyorum