kimseye dadandığım yok kardeş sen niye sıkıntı yaptın hemen? Habire dediğiniz de 2. mesajımdı...
kendini tanıtırken MCPD yazmış ben de merak ettim. gösterme zorunluluğu yok ister gösterir ister göstermez ben görebilir miyiz diye sordum merak ettim. Bunun cevabını da sanırım kendisi verebilir.
Sıkıntı yaparım çünkü burada herkes ekmek yemek için birşeylerin peşinden koşuyor.
Engel olmaya çalışmayın, çamur bulamaya çalışmayın.
Bir hatası var ise ??
PM ile dersiniz ki bak kardeşim konu açmışsın ama eksiklerin var bence önce kendini bu şekilde tamamla daha sonra konu aç yada ne bileyim, bak kardeşim burada böyle hata yapmışsın bence düzeltmelisin ki müşteri seni yanlış anlamasın diye
özel mesajla bildirebilirdiniz değilmi ?
Ama yok alenen yapmanın bir amacı bir şekli olmalı ben bundan bahsediyorum