Sana bir teklif verdim, kabul etmeyip bana bir teklif verdin. O teklifini kabul ettiğimi belirttikten sonra bu konuyu açıyorsun.

Ayrıca konuma yazdığın mesajına (https://www.r10.net/1066470715-post181.html) ilişkin olarak neredeyse 1 saat önce yaptığım teklife de cevap vermek lüzumu hissetmedin.

Sen ticaret ahlâkı olmayan bir insansın ve sana yaptığım bütün teklifler geçersizdir.