Sana bir teklif verdim, kabul etmeyip bana bir teklif verdin. O teklifini kabul ettiğimi belirttikten sonra bu konuyu açıyorsun.
Ayrıca konuma yazdığın mesajına (
https://www.r10.net/1066470715-post181.html) ilişkin olarak neredeyse 1 saat önce yaptığım teklife de cevap vermek lüzumu hissetmedin.
Sen
ticaret ahlâkı olmayan bir insansın ve sana yaptığım bütün teklifler geçersizdir.