Sitenin üst bölümünde Anasayfa-Bize Ulaşın-Forum gibi sayfa başlıklarım var.Oraya tıklayınca ayrı sayfada forum açılıyor yani o üst kısım arkadaşlar.

Siteye bir de soru-cevap scripti kurdum onun bağlantısı da www.sitem.com/sorucevap

Vbulletin kurduğumda şöyle yaptım.Yeni sayfa ekle başlığı "Forum" konu kısmına gelip html ye geçirip www.sitem.com/forum yazdım kaydettim.Siteden forum yazısına tıklayınca forum açılıyor.Bunda olmadı ama umarım anlatabilmişimdir.