Sa arkadaşlar;
https://www.r10.net/is-verenler/94549...ilacaktir.html
Bu konumda msn üzerinden benimle iletişime geçenler oldu.
Bilmece nickli arkadaşla anlaşmaya vardık ve çalışmasını bitirdi.
Ve ben ona sabah saat 11 de ödemesini geçeceğimi söyledim.
Elimde olmayan sebepler ve hafif bir dalgınlıkla ödemeyi 12 saat sonra yapabildim.
Ödemeyi yapmadan 2 saat sonra telefon ile ilteşim kurduğumda bana paranın önemi yok ne zaman istersen gönderebilirsin dedi.
Ve ben ödemeyi yaptım.Bugün kü konuşmamızda ise;
''Ne zaman bir sıkıntın olursa çekinme direk söyle'' dedi.
Bu zamanda özellikle sanal alemde herşeyin PARA olmadığını gösterdi bana.
Allah ondan razı olsun...