Zaten sobet sitelerindede aynı dert var.kalite kuralları ihlali gibi uyarılar alabiliyorlar.
Çünkü yeterli içerik yok.Bence flash sitesi içine bir foum yada blog kur geliştir.Ozman sorun olmayacağı kanısındayım.
Forum ya da blog ile program politikalarının nasıl bir ilgisi var ?