bu fılmde baya
bı açık var ,cahıt dedıgın adam bu fılme ılk gırdıgınde hop dıye tepeden
gelıp polatın yanına gırmıstı,bu adama bukadar nasıl guvendı
anlayamıyorum abduley dururken cahıt neden bu olayı bılıyor acaba..(eger
dusundugumuz gıbıyse tabı

)
Abdülhey'in hafızası silindiği dönemde Abdülhey'i öldü gösterdi hatırlarsanız Polat.Abdülhey'in yaşagıdığını tek Cahit'le Polat biliyordu Memati'ye söylememişlerdi.Aynısını yapıyorlar