Konu
Bu şekilde ban yermi arkadaşlar ??
21-12-2012, 17:12:38
#9
durancan
TcL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İçeriğin ortasına veya resim yanına koyabilirsin.
ne alakası var ki ? forumların %99.9999 u böyle hocam. r10 bile böyle yani header kısmında reklam alt tarafta içerik ve footer da tekrar reklam..