TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçeriğin ortasına veya resim yanına koyabilirsin.
ne alakası var ki ? forumların %99.9999 u böyle hocam. r10 bile böyle yani header kısmında reklam alt tarafta içerik ve footer da tekrar reklam..