Konu
Bu şekilde ban yermi arkadaşlar ??
21-12-2012, 15:28:44
#1
Engin.ilicali
http://a1212.hizliresim.com/14/p/h3scn.png
Sizce reklam yerleşimi doğrumu sadece 2 reklam cıkartıyorum. ban yeme riski varmı.