RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ingilizcesi olan bir arkadaşının telefonunu ver o konuşsun o zaman.
Valla hocam açıkçası o kadara hem gerek yok, hemde ingilizcesi o kadar iyi olan arkadaşım yok. Teşekkürler yinede