Ne çok kötü ne çok iyi. tr dışı uzantılar nasılsa buda öyle hocam bence.(.in , .us vs vs) Çünkü daha önce 3 sitem vardı ve orta dereceli bir kelimelerde 2 si birinci sayfadaydı.. Fakat bu sene kazıkçıların uğruna reglemedim. Pis soyguncular nolcak. Umarım .tc ye yaptıkları yatırım bi taraflarında patlar.