Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
verdiğim rakam son 6 aylık ortalama gelirdir. Optimasyon yapılmadığı için ciddi bir yükselme yaşanmamıştır.
Düşüncem site tasarımını yenilemek ve alt yapıyı güçlendirerek optimasyon çalışmalarına başlamaktır. Tedarikçi firma ile anlaşma süreci devam ediyor sipariş kontrolünü firma sağlayacak bana kalan sitenin ziyaretçi sayısını artırmak bu şekilde siteyi daha ileriye taşıyacağımı öngörüyorum.
Siteyi bu haliyle bıraksam ve 15 e aldığımı varsayarsak kendini 2 yılda amorti eder.
Bir websitesi için 2 yıl yüksek bir rakam mı?
Vermem gereken en yüksek miktar ne kadar olmalı ve neye göre değerlendirmem gerekir?
Not: Kötü ihtimal göz önüne alırsak bunun yarısını kar ederim yani 4 yılda kendini amorti eder.
Site legaldir online alışveriş sitesidir sanayi sektörü ile ilgili...