birkac senedir kullaniyorum Programi isvicre sayfasindan indiriyorum
www.avast.ch her lisans bittiginde programin icinden sallama bir maille yeni kayit yapildiginda otomatik bir sene daha kullaniliyor.
Size tavsiyem Avast + Microsoft Security Essentials ile ayni anda kullanin
birinin yakalamadigini digeri yakaliyor
http://www.microsoft.com/de-ch/secur...urity/mse.aspx