Konu
Kazancım Normal mi Sizce..
20-12-2012, 19:58:48
#10
teknomaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bana göre iyi. bende tbm hiç 0,04ten yukarı çıkmadı. aşağı yukarı senin kadar tık alıyorum kazanç 6doları geçmiyor