İçmeyenlerin haklarını korudukları gibi içenlerin haklarınıda korusalar ? tamam yararlı birşey değil keşke bırakabilsek ama olmuyor işte ve içiyoruz bunun önüne zamla geçemezsiniz.
ondan sonra diyorlarki kaçakçılığın önünü keselim , kaçak ürün kullanmayın sen bi paket sıgarayı 10 tl yaparsan insanlar kaçak sıgara almasında ne yapsın ? kaş yapayım derken göz çıkartıyorlar.