Ocak 2013 ' de de TBM'ler neden bu kadar düştü diye konular açılır.. bu her sene böyledir eskiler ne demek istediğimi anlamıştır
Düşüncenizde haklı olabilirsiniz. Ancak özellikle bu sene içerisinde reklam politikası olarak internete ciddi bütçeler ayrıldığını pekala hepimiz çok iyi biliyoruz. Televizyon reklamlarında dahi 10 reklamdan 6 sı internet sitesi reklamı. Ben sizin söylediğiniz durumun değişeceğini düşünüyorum.
İşin içine Yandex'in gireceği gerçeğini unutmayalım. Onlarda sektöre dahil olduğunda rekabet artacak ve rakamlar ister istemez üste çıkacaktır. Ben dediğiniz aksine piyasadan yeni yılda daha çok umutluyum.