Tema yapan arkadaşların kaybedecek bir şeyleri yok. Bu yüzden vermemeleri için de bir neden yok bence.
Evet aksine daha çok kazanç elde edebileceklerine inanıyorum.
bu sistem ne zamandır aklımda var, sizden önce hayata geçirirsem darılmaca yok
Yok hocam darılmaca gücenmece yok

Bende ne zamandır istiyorum ancak elimdeki işler yüzünden bir türlü vakit bulamadım.