adım gibi emin olduğum için biliyorum.
Ben öyle bir program kullanıyordumki her twitter ayrı iplerden acıyordum onlar bile askıya alınıyordu bu hayli hayli alınır. Geliştirme Sözkonusu Değildir Çok eskiden olsa belki temmuz ayından itibaren söz konusu bile olamaz. yinede siz deneyin ben düşüncelerimi paylaşıyorum