Beyler adsense'ye başvurmanız için bana kalsa özgün 500 yazı yeter de artar. Ve reklam politikalarına uyuyorsanız kesinlikle sorun çıkmayacaktır. Her yeri doğru girin, tekrar bir bekleyin. Ki zaten sanırsam reddederlerse sebebinide söylüyorlar. 1,5 aylık blogumda bile adsense var 3.haftadayım ve 500 doları geçti kazancım.