Sayın Meral AKŞENER'İN sayfasında gördüm paylaşmak istedim.

Kullandığımız tutar 23.66 tamam.
K.D.V 6.67 ona da tamam.
Elektirik Tüketim Vergisi 1.39 (elektrik tükettik diye vergi veriyoruz) hadi ona da tamam.
Enerji Fonu 0.28 (???) oda TAMAM olsun...

AMA
Kaçak Kullanmadığımız halde, Kayıp Kaçak Bedeli 4.09
TRT mi ? Bu kanalın yayın geliri yok mu ? verelim onada 0.56
Dağıtım Bedeli (buna gülüyorum) 5.00
İlet. Sis. Kul. Bd. (bravo kim uydurdu acaba) 1.09
Per. Cat. Hiz . Bd. (bu ne ya)0.54
PSH (Say. Oku.) Bd. (bunu ödemezsek ayıp olur) 0.42
PEKİ BUNLAR NE ?????

Toplamı = 11.7 TL
Türkiye de en az 35 milyon ev var bunların hadi 10 milyonunu saymayalım 25 milyon var desek

11.7 x 25.000.000 = 292 Milyon 500 Bin TÜRK LİRASI !!

Sen Türkiye'sin Büyük Düşün ya da düşünme bunları öde geç.