SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmzanızla Çok Çelişkili bi Konu Olmuş
jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne Olacaktı Hocam ? Artık Kim Biliyor Kim Bilmiyor Belli Değil.

WP+Hazır EKlenti = Bende Seo'cu Oldum.

2 günlük üye olmuşsunuz gelmiş burda çok bilmişlik yapıyorsunuz. çalışma yapıyoruz diye soru da mı soramayacağız! Sorunca böyle cevapmı almamız gerekiyor milletten. Çok bilgilisinizde r10 da işiniz ne? traderınız yok bile.

Boş yorum yapmayın, bilginiz varsa bilgi verin. yoksa yazmayın hiç birşey.