Merhaba
Yaklaşık bir hafta önce forumda değerli bir arkadaşımız yükselişten bahsetmişti. Bugün itibariyle TBM de bir çok sektörde inanılmaz artış gözlüyorum. Bir haftadır olan yükseliş bugün tavan yaptı. Bu durum içerisinde olan arkadaşlarımız varmı?

Aynı zamanda ReklamStore kullandığım birde forum sitem var. Onda da TBM inanılmaz yükseldi.

Arkadaşımızın yıl sonu reklam bütçe eritme teorisi sanırım doğru çıkıyor. Sizler arasında 1 hafta ve özellikle bugün TBM 'de yükselişin farkında olanlar var mı?