Bana mı denk geldi bilemiyorum ama web site dosyalarımın bir kısmını yanlışlıkla sildim. Ve biraz içine ettim. Veri tabanı falan hata veriyordu. Yedekte almamıştım. Ertesi gün destekten yazdım yaklaşık 20 dk sonra sitem bıraktığım gibi geri geldi.
Baya bir şikayet söz konusu olduğu için artık, yedeklemelerimi düzenli alıyorum.