CineManiaC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim benimki bitmek üzereydi bitti mi acaba
Hocam sizinkini evde çalışıyorum footer kısmın kaldı sadece.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:50:44 -->-> Daha önceki mesaj 13:49:44 --

andre_spitzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla bende sabirsizlikla bekliyorum, benim gonderdigim psd uzerinde calistigini dusununce Allah kolaylik versin diyorum ... soylemesi ayip cok duzenli calisirim
Hocam sizinkinide iş yerimde yapıyorum oyuncular kısmı ve footer kaldı sadece kısa süre içerisinde teslim ederim.