Cevap yazan herkese tek tek teşekkür ediyorum. Projeye başlayalı 1 sene kadar oluyor ince eleyip sık dokuyoruz. Bu süreç içerisinde işin açık tarafı hiç bakmadık var mı yok mu. Buda bizim hatamız tabi ki düzelttiğiniz için teşekkür ederim. Projemiz şuanda faaliyete geçebilecek düzeyde ancak biz dahada iyi hale getirmek için uğraşmaktayız. Hatasız eksiksiz bir şekilde. Yorumlarınız için tekrardan teşekkürler. Varsa bizim için önerebileceğiniz fikirler sizlerden fikir alıp değerlendirmeyi çok isteriz.