buradaki yorumlara bakiyorum cogu arkadas yorumlar atiliyor, atildi yaziyor. Ama siteye bakiyorum dun 1 kisi yorum atmis halim81, bugun inaga ve malibu22 yorum atmis. boyle olacaksa yorumlari kaldiralim. ben 9 siteye yorum atiyordum hergun, ama bundan dolayi dun yorumlari atmadim. ip lere bakmiyorum ama gidisattan belliki gezilmiyor. bu isi bir yoluna koyalim, boyle bir iki kisinin tüm sitelere yorum atmasiyla olmuyor.