CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hotmaile mail giidiyor bu uyarı nedir acaba

http://i48.tinypic.com/24qr7gg.jpg
Hotmail e gitmesi degil hotmailden geleni aliyormu demek istemistim ama, oda neyse.

Ve Evet , iste dedigim buydu mx kayitlarinda degil ama NS (name server) kayitlarinda kirmizi ünlemler var.Bu sorun senin domain registrar da yazili olan (senin girdigin) Name serverlar ile kendi serverindaki (zone file ) icerisindeki name serverlarin ayni olmamasindan /yada ayni yeri isaret etmemesinden kaynaklaniyor..Serverindaki bu domaine ait zone file yi güncellemen gerekecek.Buda isletim sistemi ve kontrol panele göre degisir..Birde zone file i her güncellemeden sonra biraz zaman vermek gerekiyor.Bu konu biraz bas agritici olabilir.Bu gecelik benden bu kadar , kolay gelsin..