Forumda değer verilmiyor mağlesef.
.infoların satış yeri r10 değil mağlesef.
Örneğin sedoda iki defa xxx $ teklif alan bir info domainime burada 10 lira bile teklif edilmedi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:20:01 -->-> Daha önceki mesaj 00:19:13 --

Daha doğrusu firmalar ucuza verince bizde ucuz etin yahnisi yenmez zihniyeti işliyor sanırım.