Mantıklı düşününce milyonlarca web sitesinin tek bir siteye (google'a) bağlı olması çok saçma.
Bir gün bu durum sona ermeli.
Bu şekil Google istediğini istediği yere koyuyor.
Hiçbir güvence yok. Hiçbirşeyi ispat edemiyorsun.