ne alaka hocam, bu geçici bir sorun bence, 2 ay sonra bu site hala aynı olsun ozaman konuşalım, alıntı ile kim nereye varabilmiş, hepimiz bunun farkındayız anlık bile olsa insanın moralini bozuyor.
alıntıyıda işi bilen şahda olur kıralda

bunu kökden vurmak lazım sitenin gelirini kesmek gibi

addensede tamamen banlattığınızda o site hala eskisi gibi asla olmaz