SpyHepyek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet başarılı.

Yalnız bu RSS linkleri tek tek göndermek yerine toplu gönderim veya isteğe bağlı sayısal değer girerek gönderim yapılsa tadından yenmez. Tek tek göndermek biraz sıkıntılı oluyor.

Edit: Bir de bazı alt sayfalardaki description kısmını tam almıyor. Eksik görünebiliyor. Bazen de title'da yapıyor bunu.
Kontrol ettim fakat tesadüf müdür bilinmez hiç denk gelmedi bana?

xmuratx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo var ise denemek istiyorum sistemi ve imleme sitelerini. Konu linki ile birlikte pm alabilirim. teşekkürler.
Mesaj gönderildi.