mx kayitlari dogru gibi gözüküyor..ünlemler kirmizi olmadigi sürece önemli degil..Ama simdi sorun bir cok seyden olabilir , birde baska bir email hesabindan bu yeni actiginiz email hesabina email atmayi denediniz mi ? onu aliyormu ? mesela hotmail den ---> bu yeni domainli hesaba? panelden domaini kurarken herzamn yaptiginiz gibi ayni islemlerle mi actiniz , bu email ile ilgili bir kutucuk bos filan kalmis olmasin ? kota 0 kalir bazen pleskte filan. ?