SpyHepyek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet başarılı.

Yalnız bu RSS linkleri tek tek göndermek yerine toplu gönderim veya isteğe bağlı sayısal değer girerek gönderim yapılsa tadından yenmez. Tek tek göndermek biraz sıkıntılı oluyor.

Edit: Bir de bazı alt sayfalardaki description kısmını tam almıyor. Eksik görünebiliyor. Bazen de title'da yapıyor bunu.
E-posta adresinizi ve göndermeye çalıştığınız site adreslerini alabilir miyim?
Yardımcı olayım