İlle footerdan link almana gerek yok.Sidebardan alırsın alcak yer çok var.
Ayrıca footer link yasaklanması diye bir konu yok.Çünkü insanlar bilhassa yabancılar beğendikleri siteleri genelde sitelerin altında verirler.Bu algı böyle yerleşmiştir.Dolayısıyla footerdaki linkleri yasaklama gibi bir konu olamaz.
Diğer yandan Adamlar hacklink yapıyor diye, google her footerda link veren siteleri cezalandıramaz.Bu işi yapanlar atıyorum %5 ise cezasını %95inde çekmesi mi gerekiyor?
Sonuç itibariyle bir site sahibinin güvenliğide site sahibinin elindedir.
Google footer linkleri yasaklasa ne olur (ki böle bişe imkansız), adamlar Headerdan link vermeye başlarlar.Çözüm çok yani...