MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar

16 Yaşındayken Bir Kaza Geçirdim. Belimden 3-4 Kemik Kırılmıştı...
1 Ay Hastanede, 3 Ay Evde Bir Fiil Hiç Kalkmadan Sırt Üstü Yattım..
Ayağa Kalkınca Korse Giyindim. Zaman Oldu Yıllar Geçti Belimdeki Ağrı Geçmedi..
Doktora Gidiyorum Film yada MR Çekiyorlar Birşey Bulamıyorlar...
Muscoril ve Dikloranı Karıştırıp İğneyi Vurunuyorum. Biraz Rahatlatıyor Fakat Tekrar Ağrı Başlıyor.

10 Yıldır Belimdeki Ağrı Geçmedi. Farklı Yıllarda Zaman Zaman Kazalar Geçirdim Bunların Payıda Yüksek. Bu Zamana Kadar 5 KG'luk Bir Pazar Poşeti Bile Kaldırmadım..
Gerçekten Arkadaşlar Çok Rahatsızım Belimden.. Allah Kimseye Böyle Bir Sıkıntı Vermesin.

Bel Ağrısına İyi Gelen Spor Yöntemleri Var mı ? Ya da Bu Konuda Tavsiyelerinizi Bekliyorum...

--------

Arkadaşlar Uzun Zamandır Uyku Düzenim Bozuldu.
Gece Yatmadan Önce Yoğurt da Yiyorum Ama Bi Türlü Uykum Gelmiyor.
Yatakda Sağa Sola Dönüyorum... Uykuya Dalamıyorum.

Bu Konuda Tavsiyeleriniz Nedir ? Nasıl Uyuyabilirim ?

Yardımlarınız İçin Şimdiden Allah Razı Olsun.
Teşekkür Ederim...

....
aynı dert bendede var :s hem bel ağrısı, hem de uykusuzluk :S ama benim belime herhangi birşeyde olmadı :s doktora gitsem mi diye düşünüyorum, ama bunun için doktora mı gidilirde demeden duramıyorum :S