Adam 900 lira fiyat yazmis cakma imei bile olsa telefon cok ucuz. Ustune birisi son olurunu istemis bravo.
Sanırım siteminiz bana..

)
Arkadaş pazarlık payı vardır yazmış, ha
yok kardeşim fiyatın zaten ucuz ben direk 900 liraya almak istiyorum pazarlık yapmaya gerek yok mu demem lazımdı ayıptır sorması

?