Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam 900 lira fiyat yazmis cakma imei bile olsa telefon cok ucuz. Ustune birisi son olurunu istemis bravo.
Sanırım siteminiz bana.. )
Arkadaş pazarlık payı vardır yazmış, ha yok kardeşim fiyatın zaten ucuz ben direk 900 liraya almak istiyorum pazarlık yapmaya gerek yok mu demem lazımdı ayıptır sorması ?