Teşekkür ederim.. İtirazda bulundum domain banını açtırmak için ve o kadar içerikte sildim fakat halen bana sabit mesajları gönderip duruyorlar..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:13:48 -->-> Daha önceki mesaj 19:12:45 --
Aynı durumda ben almıştım paramı. Umarım sende alırsın.
Hesabın etkinmiydi benim şuan etkin olarak hesabım gözüküyor.. Zaten adsense attığı mailde bana hesabın etkin olduğunu yazmış.. Hesap etkin diyor