2 Gün için şehir dışındayım, mesajlarınızı tek tek okuyup şimdi cevaplandırıyorum.
Vaktim Olmaması nedeniyle 1 AYLIK hesabımı sadece 15 Tl Satıyorum.
Hayırdır hocam bir problem vs mi var? Yoksa sadece zaman mı problem oldu? Probleminiz varsa yardımcı olmaya çalışayım...
Edit : Şimdi anlaşıldı hocam.Yardımcı olmaya çalıştıkça, iyi davrandıkça boyutlar değişiyor sanırım.Arkadaşımızın lisansını satmasının nedeni hakkında tam olarak fikrim yok fakat toplam
30 imleme yapıp lisansınızı satmaya çalışırsanız haklı olarak burada bunu yazabilmeliyim.Siz bir
restoranta gidip yemek yedikten sonra paranızı iade isteyebilir misiniz? Yaptığınız şey bu kadar mantıksız işte.Ben size
güvenerek server, captcha kırıcı ürünlere yatırım yaptım, şimdi o kadarda atış yaptıktan sonra konuda hesabınızı satmak tam olarak ne oluyor? Lütfen yapmayalım böyle şeyler yazık emeklerime, hadi ilk aldığınız anda çalışmıyor hocam bu, işime yaramaz ya falan deseniz o halde geri iade ederdim.Ama üzerinden 2 hafta geçmiş birde atış yapmışsınız, ayrıca gönderilmiş başarıyla, bu şekilde tutum sergilemeniz kötü ve mantıksız.O kadar ki ben burada
herkese koştum yardımcı olmaya çalıştım,
para durumu sıkışık olanlara yardımcı oldum,
bazı kişilere botu ücretsiz bile verdim durumu olmadığını bildiğim için, kötü biri miyim ben? Lisansı arkadaştan alan kişiye herhangi bir şekilde yardımcı olmayacağımı belirtmek isterim, eposta kesinlikle değiştirmeyeceğim.Üzülüyorum ama bunu yapmak zorundayım, böyle şeylerin başıma geleceğini bilseydim yatırım yapmazdım...
_________________________________
Detay isteyen arkadaşlara gönderilmiştir.