1984 kuruluşlu bir firma için bence çok yanlış bir yol. Sponsorlukla gidene kadar 1000 lira verin adam gibi kendinize ait bir script alın kimseye bağımlı olmayın.

"Ne günlere kaldık" cümleciği bu gibi durumlar için geçerli olsa gerek.