Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıl boyunca aralıksız çalıştım,bir kere muhatap olduğumu hatırlamıyorum o kadar sorunsuzdum yani .
Hiç konuşmadan falan nasıl hizmet satın aldınız