Konu
15 Aralık Ehliyet Sınavına Girenler?
15-12-2012, 19:29:44
#1
Security34
Evet arkadaşlar bugün hayırlısıyla sınav oldu, bitti. ben sadece Motordan girdim sınava... ve iyi bir sonuç bekliyorum hayırlısıyla... Sınava giren diğer arkadaşlar konuya katılırlarsa sevinirim...