Evet arkadaşlar bugün hayırlısıyla sınav oldu, bitti. ben sadece Motordan girdim sınava... ve iyi bir sonuç bekliyorum hayırlısıyla... Sınava giren diğer arkadaşlar konuya katılırlarsa sevinirim...