10 günlük konu ama ikisinden de uzak dur derim. Hele ki natronun yanından bile geçme derim. Çok çektirdi adamlar bize İsimtescilinde ne yaptığı belli olmuyor.

Başka alternatiflere yönel derim. Yurt dışı alacaksan git GoDaddy firmasından al. TR de ise r10 da değerli arkadaşlar var onlarla görüşebilirsin.