bir söz vardı tam hatırlamıyorum ama
soran insan bir anlık salak durumuna düşebilir ama sormayan insan ömür boyu salak olmaya mahkumdur. diye
sende sor ki işin yürüsün
Peki hocam birde şunu sormak istiyorum;
Diyelim ki kız ile beraber yürüyorum kabul etti yani okuluna bırakmayı... O arada nelerden bahsedeyim ne diyeyim yani? Pat diye hoşlandığımı söylemem biraz ağır kaçar ne demeliyim sizce?