İyi Akşamlar benim sorum çoklu yazarlı bir sistem için. Kafamdaki şu ki isteyen kişiler isimleriyle yazı gönderecek fakat paneli kullanmalarını istemiyorum hitap ettiğim kitle için çok kafa karıştırıcı. Basit bir iletişim formu tarzında yazı göndermelerini istiyorum. Bunun ardından editörlerce onaylandıktan sonra onların gönderenin isimleriyle yayınlanmasını istiyorum. Bunu yapmak mümkün mü uzun zamandır üstüne düşünüyorum ama bu sisteme ihtiyacım var gerçekten yardımlarınız için teşekkürler.