SklGrp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen en iyisi hiçbirşey yapma usta. Bu forumda ne kimseyi tatmin edebilirsin nede kimseye yaranabilirsin. En iyisi kurumsal olarak şirket içi çalışın. Yazılım, tasarım yada herneyse..


ali sana katılıyorum aslında ama güzel bi programa ihtiyacımız var içinden neler olmalı.?

imleme, Blog backlink, Paravan blog, Forum tanıtım, Ziyaretci defteri, Dizin,

Her ne kadar google algoritması değişsede bunlar hep yaptığımız şeyler olmadan olmuyo.

yaptığınız zaman bi özel mesaj atarsanız sevinirim.