Sen en iyisi hiçbirşey yapma usta. Bu forumda ne kimseyi tatmin edebilirsin nede kimseye yaranabilirsin. En iyisi kurumsal olarak şirket içi çalışın. Yazılım, tasarım yada herneyse..