ödeme kesinleşmeleri sonrası bu şekilde hesap dondurmanın arkasında "yaşadıkları zararı kullanıcılara yansıtma" olarak algılamaya sebebiyet veriyor. herhangi bir yenilik yok değişiklik yok aynı siteler 3 yıldır aynı tarzda devam ediyor, tek benim hesabım olsa yanlışım var diyeceğim ama çok kişi bankanmış 3-4 itibari ile yanılmıyorsam.