Tasarım ve modellemeler için önerilen ilk marka MAC tir. Performans ve haz bakımından doğrudur.
Ama ben windows kullanmak istiyorum diyorsa arkadaşınız wrkstation'a 3.500 tl vermek biraz saçma olur.
1.500 bilemediniz max. 2.000 tl'ye uçak gibi kasa toplanabilir.